Currency

0 item
Your Cart is currently empty!
0 item
Your Cart is currently empty!
banner1

TOHI

 

• ciocolată organică
• combină aromele autentice, plăcerea gustului și natura.
Obiectivele Dolfin sunt: cercetarea în scopul obținerii excelenței gustului și promovarea experienței acumulate în creația de ciocolată belgiană tradițională.
“Se vor selecta cele mai bune ingrediente pe care natura le poate oferi pentru a atinge plăcerea, în cea mai pură formă, folosind exclusiv ingrediente organice și comerțul echitabil." 
(Dolfin S.A)

Tohi - ciocolată bio creată de Dolfin

MOTTO: Delicios și natural, natural și delicios

Tohi s-a născut din entuziasmul unui mic grup de iubitori de ciocolată, care susține modul de viață contemporan și alternativ în urmărirea unei descoperiri gourmet.


Tohi:

  • reprezintă dorința de simplitate și de plăcere partajată în ciocolată;
  • este expresia plăcerii de a călători și a descoperi;
  • reprezintă interesul față de parfumuri, texturi și arome;
  • este plăcerea Dolfin, de a-și împărtăși creațiile culinare.

Povestea Tohi 
Pentru a simboliza noul brand Dolfin de ciocolată organică belgiană, a fost aleasă imaginea unei păsări rare. Cercetând prin ultimele publicații ornitologice au condus la "Yariguíes Brush-Finch" (yariguierum latinuchus Atlapetes) - pe scurt, Tohi. 
Tohi, un taxon nou, a fost observat pentru prima dată în 2004 în regiunea Serranía los Yariguíes, din nordul Columbiei, la granița cu Venezuela. Această încântătoare, viu colorată, și grăsuță pasăre trăiește puțin timp într-un habitat tropical izolat.
Pasărea Tohi, nedescoperită de atâta timp, a fost numit după Yariguies, un trib care a trăit o dată în această regiune și s-au luptat pentru libertate împotriva invaziei spaniole. Autenticitatea ciocolatei Tohi evocă perfect esența acestor popoare ancestrale și cultura lor.
Pentru a proteja această zonă unică în care pasărea Tohi trăiește, guvernul columbian a creat un parc național care cuprinde 78387 de hectare de pădure tropicală.
Mesaj de speranță și renaștere, semn de promisiune și inspirație, Tohi reprezintă un suflu de optimism într-o lume în care provocările legate de mediu sunt numeroase și în cazul în care unele biotopuri sunt în mare pericol. 
Anunțarea descoperirii păsării Tohi a inspirat maeștrii Dolfin pentru a crea acest nou brand de ciocolată. 
Cacao folosită pentru crearea ciocolatei Tohi, provine din această regiune geografică. Fragila pasăre Tohi reunește diferite orizonturi evocând libertatea, naturalețea și exotismul călătoriilor. Un simbol al poeziei, fragilității și încântării. Ciocolata Tohi a fost creată conform imaginii aceastei descoperiri. Pasărea Tohi poartă grațios pe penaj culorile drapelului belgian: pe spate negru, galben pe piept și o creastă roșie. Noua identitate de ciocolată Tohi a fost creată.

Spirit 
Tohi vă poartă într-un univers sălbatic al ciocolatei unde aromele încă sunt naturale și pure. Călătorind prin întreaga lume în căutarea aromelor subtile și, uneori, puțin cunoscute, creatorii Tohi s-au aplecat asupra tradițiilor de odinioară pentru a inova ciocolata de astăzi.
Tohi se întoarce către natură, deoarece aceasta este esența. Forța ei constă în autenticitatea și în imensa complexitate a puterii sale.
Etica este fundamentul mărcii. Aceasta a fost creată cu pasiune, bucurie și generozitate din partea Dolfin care și-a pus la dispoziție experiența și kow-how-ul în ceea ce privește fabricarea ciocolatelor artizanele belgiene. Pentru că Dolfin aplică deja arta de a îmbina ingrediente pure și naturale cu ciocolată belgiană tradițională, dezvoltarea unui nou brand ecologic și practicarea unui comerț echitabil a fost o evoluție evidentă.
Tohi își asumă responsabilitatea socială, respectând protecția mediului înconjurător prin metodele de prepare a ciocolatei din cadrul lanțului de producție. Toate ingredientele componente ale ciocolatei Tohi sunt certificate drept produse organice și “Fair Trade” (comerț echitabil).
Toate ambalajele sunt reciclabile și naturale (realizate din materiale certificate FSC *-).
Tohi a pus în aplicare inițiative de reducere a emisiilor de carbon și, în scopul de a compensa emisiile rămase, investește în proiecte ecologice de producere a energiei (certificare de carbon neutru). Compania este certificată BRC * controalele de calitate fiind aplicate la fiecare stadiu al procesului de producție pentru a asigura siguranța alimentară.

Ciocolata Tohi și sănătatea 
Ciocolata Tohi este făcuta din ingrediente pur organice: boabe de cacao organică, de trestie de zahăr și alte ingrediente ecologice specifice pentru fiecare dintre rețetele Tohi. În contrast cu zahărul rafinat, Tohi folosește zahăr obținut de trestie de zahăr care este mai ușor de asimilat de către organism.

Organic 
Obiectivul ecologic este cel de a exclude utilizarea oricăror substanțe chimice în producția de alimente pentru a conservarea mediului înconjurător.
Produsele organice sunt cultivate în conformitate cu principiile agriculturii ecologice. Agricultura ecologică este un sistem de producție specifice care utilizează reciclarea materiei organice și rotația culturilor. Acesta exclude utilizarea de organisme modificate genetic, precum și orice îngrășămint e sau pesticide sintetice. Acest obiectiv reprezintă lupta perpetuă pentru calitate și conservarea ecosistemelor. 
Culturile ecologice pot varia de la un an la altul în funcție de condițiile climatice. Aromele și culorile variază, în mod semnificativ sau ușor, în funcție de recoltă.
Realitatea culturilor naturale, din această lume organică, ne face să ne adaptăm la ritmul naturii.

 

 

Despre Noi

About Ciocopolis


  • Ciocopolis.ro este locul în care iubitorii de ciocolată sunt invitaţi să ia parte la călătoria gastronomică bucurându-se de savoarea spectacolului gustativ oferit de ciocolată prin varietatea impresionantă a peste 90 de arome şi gusturi unice.


  • Ciocopolis.ro este primul magazin online de ciocolată super-premium din România, care oferă clienţilor săi o variată gamă de produse din ciocolată alături de cele mai minunate experienţe gastronomice.


  • Pentru că ne dorim ca toţi clienţii noştri să aibă o experienţă gustativă inegalabilă, am selecţionat atent toate produsele din portofoliul nostru, oferindu-le acestora o variată gamă de tablete de ciocolată, cu gusturi nebănuite şi complet noi pentru piaţa din România.

Contact

Newsletter

Subscribe

Subscribe to our newsletter